Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2007 22:15 - УЖАС !!!
Автор: skuki Категория: Лични дневници   
Прочетен: 540 Коментари: 0 Гласове:
0



Вижте какво писмо получих днес на e-maila си. Изтрила съм единствено името на гимназията и града:

"здравейте аз съм на 14 години малко малка но искам да си намеря работа  като миячкасервитиоркабарманка или каквото и да. живея с майка  ми.уча с професионална гимназия по туризъм (....)  в
паралелка с "организация в хотелиерството" искам да си намеря работа  главно зада помогна на майка ми парично поне лятото да се издържам  сама.днес разбрахме с мама ,че и липсват някой златни накити тя мисли че съм  аз но не е така...казах и че ще си намеря работа и ще и купя нови дори  и аз да несъм ги зела...вярно това няма да промени липсата защото  липсващото злато е от абитиюрентската и....е това е накратко дано ме  харесате и ми дадете шанса да видя как се искарват парите който аз така  лекомислено харча..."

Защо някой ми говори за образование в България, при положение, че това дете не може да пише правилно даже?!

И кога ще се погрижим наистина за децата си?





Тагове:   ужас,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: skuki
Категория: Лични дневници
Прочетен: 17338
Постинги: 2
Коментари: 9
Гласове: 27
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930